1. Наша компанія є в наказі Мінагрополітики на включення до переліку верифікованих суб’єктів АПК, але заявка досі у статусі «Очікує». Що це означає?
Якщо ваша заявка знаходиться на другому етапі «Моніторинг відповідності» у статусі «Очікує», це означає, що вона пройшла первинну перевірку і включена до Наказу Мінагрополітики. Накази публікуються на сайті Міністерства (https://bit.ly/47aFLWX). Відтоді заявка щодня проходить перевірку на відповідність критеріям Порядку, затвердженого Постановою КМУ №1132 від 31.10.2023 (зі змінами від 10.11.2023, Постанова КМУ №1174), після чого оновлений верифікований список надсилається Державній митній службі. Відтак статус «Очікує» на стадії «Моніторинг відповідності» є нормальним станом заявки.
2. Я випадково подав заявку не на ту програму. Що робити?
Наразі у ДАР діє дві програми верифікації експортерів.
Подати заявку можна лише на одну з цих двох програм. Якщо ви випадково подали заявку не на ту програму, Мінагрополітики поверне вам цю заявку і вона набуде статусу «Очікує підписання заявника».
У цьому випадку, ви можете видалити помилково подану заявку самостійно. Для цього достатньо заповнити анкету і при формуванні pdf форми заявки у вікні натиснути червону кнопку «Відмінити заявку». Детальна інструкція за посиланням https://bit.ly/3G0gqCZ. Після видалення помилково поданої заявки, ви зможете переподати заявку на потрібну програму.
3. Що робити, якщо компанія була включена до Переліку верифікованих суб’єктів АПК, але потім прийшло повідомлення про її відхилення зі списку?
Ознайомтесь уважно із повідомленням. У ньому буде вказана причина відхилення – невідповідність одному з критеріїв Порядку, затвердженого Постановою КМУ №1132 від 31.10.2023 (зі змінами від 10.11.2023, Постанова КМУ №1174)
Після усунення невідповідності, суб’єкт АПК може повторно подати заявку на включення до Переліку. І вона повторно буде розглянута Мінагрополітики у встановленому Порядку.
4. Що робити, якщо мою заявку повернули з повідомленням, що на адресу Мінагрополітики не надійшов лист від Банку, хоча Банк запевняє, що лист відправляв?
У такому разі Банку потрібно звернутись до Канцелярії Мінагрополітики за телефоном: 044 363 08 35. Усі отримані листи реєструються Мінагрополітики у встановленому законодавством Порядку.
Служба підтримки користувачів ДАР:
- 044 339 92 12
- support@dar.gov.ua
- Месенджер сторінки ДАР у Facebook https://www.facebook.com/UkraineAgroRegister
Повернутись до списку новин